dilluns, 1 de febrer del 2016

Fem un 3 en ratlla!


Bon dia Rossinyols! 
Espero que tot estigui anant perfecte; jo, per fi, ja he acabat els exàmens de la Universitat. Això vol dir que, després d'un cap de setmana d'estudi intens on no vaig poder veure en Wassim, ja hem pogut tornar a quedar!!

Ahir a la tarda vaig anar a buscar en Wassim a Salt i, tot "xinu-xanu", vam anar cap a Girona al meu pis. Allà tenia preparat una sèrie de material per a fer manualitats! Vaig pensar en construir el nostre propi 3 en ratlla així que vam fer un taulell amb 9 caselles i diferents tipus de peces.



La idea principal era fer les peces amb taps de suro reciclats però, la pintura no es va assecar a temps i vam haver d'improvitzar. Però ja ho diuen, allò no planejat surt 100 vegades millor! Així que vam acabar pintant 3 estrelles i 3 llunes per una banda, i 6 marietes de dos colors diferents per l'altre.



Mentre esperavem que s'assequés vam berenar i parlar una mica i, després, vam poder fer unes quantes partides. Ens ho vam passar d'allò més bé!

I aquí, una última foto del final de l'activitat! Fins la pròxima rossinyols!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada