dilluns, 18 de gener del 2016

Anem al CINEMA!


Bona tarda Rossinyols!
Espero que la tornada a l'escola no s'hagi fet difícil. Jo he començat exàmens finals i, per aquest motiu, no vaig poder quedar amb en Wassim la setmana passada però, tot i que encara em queden uns dies d'intens estudi, dissabte ens vam veure i vam anar al cinema de l'Espai Gironès!

En Wassim va decidir la pel•lícula que volia anar a veure i, un cop vaig saber els horaris i com arribar, ja vaig tenir la tarda preparada! Així que el dissabte, després de dinar, vaig quedar amb en Wassim a Salt i vam agafar el bus urbà que ens va deixar davant el centre comercial. A l'anar més d'hora, vam poder donar una volta pel centre i entrar a algunes botigues de joguines! Fins que va arribar l'hora d'anar a comprar les entrades i unes crispetes.




Carlitos y Snoopy, la película de Peanuts, una pel•lícula que val la pena i que, personalment, recomano. És divertida i, a la vegada, educativa ja que es destaquen valors tant importants com el de l'amistat i el de la perseverança. A més, destaca que el fet de ser diferents als altres no és un defecte, sinó una virtut; ja que això ens fa ser únics!!

Així que ja ho sabeu Rossinyols, a treballar pel que realment us agradi i us motivi!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada