diumenge, 3 de gener del 2016

NADAL!


Bon dia Rossinyols! Espero que l'any hagi començat de la millor manera i que estigueu disfrutant d'aquests últims dies de vacances amb la família i amics.

Aquests dies he estat una mica desconnectada ja que he aprofitat el temps per estar amb la família i els meus, a més d'estudiar pels exàmens finals es clar! Però, tot i no està a Girona, no m'he oblidat d'en Wassim! Així que el 27 de desembre vaig anar-me'n cap a Girona per anar al Circ de Nadal juntament amb en Junior i el seu mentor, en Jordi. 

Wassim, Junior, Jordi i jo.

El circ ens va encantar a tots. La veritat és que va valdre molt la pena agafar les entrades i passar tota la tarda allà perquè, això si, va ser un espectacle de 3 hores on hi va haver màgia, dança, pallassos, trapessistes, flexibilitat... i mil coses més. A en Wassim li va agradar molt una noia que feia acrobàcies amb unes teles penjades al sostre i també els pallassos, perquè feien molt riure!

Monòleg d'un dels pallassos

Ball

Acròbata mantenint l'equilibri en una barra.

Bé rossinyols, fins aquí l'última activitat que vaig fer amb en Wassim. Ara fins que no comencem les classes no ens tornarem a veure però, de fet, no queda més d'una setmana, així que a disfrutar d'aquests últims dies!!

FINS AVIAT :)



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada