diumenge, 13 de desembre del 2015

Primera quedada i llista feta!


Hola Rossinyols! 


El 28 de novembre vam quedar amb en Wassim per poder-nos conèixer una mica i parlar de quines serien les activitats que ens agradaria fer als dos al llarg d'aquest any. Em va portar a la Biblioteca Pública de Salt on jo li vaig explicar quines activitats tenia pensades i ell també em va dir les seves. A partir d'aquí vam fer una llista de totes elles.


Com podeu veure Rossinyolets, la llista NO ÉS CURTA! Però hi ha moltes ganes de fer totes aquestes activitats i moltes més que segur que aniran sortint al llarg de l'any!


Després vam aprofitar que estavem allà per agafar alguns llibres i llegir. Vam agafar un llibre de menjars del món que ens va servir per saber quins eren els nostres plats preferits i fins i tot, en Wassim em va explicar com cuinar un dels plats típics del seu país: el cous-cous. I és curiós que la meva idea a l'hora de cuinar aquest plat era totalment diferent a com realment es fa! 
Un dels altres llibres que vam llegir era sobre avions, i d'aquí en va sortir una possible activitat a fer: construir un cometa per després poder-lo fer volar. 
Un tercer llibre que en Wassim va escollir era sobre els ocells i, anar parlant dels animals em va explicar que li agradaria molt poder veure els cavalls i també anar a pescar, ja que és una activitat que mai ha fet. Així que ja teniem més activitat a la llista per quan fagi més bon temps.

I, ja per acabar, us deixo una foto d'en Wassim llegint el llibre dels avions. Aquesta activitat ens va servir per conèixer els nostres gustos, les activitats que preferim fer i moltes moltes coses més de nosaltres! 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada