diumenge, 13 de desembre del 2015

Festa de presentació!


Hola Rossinyols! Ja fa un mes que el Projecte Rossinyol ha començat però fins avui no he tingut el moment per escriure tot el que hem fet el meu Rossinyolet i jo, però tranquils que avui penjaré dos posts on us ho explico tot :) !!

El 19 de novembre ens vam reunir tots els mentors de Salt, a l'Escola Mas Masó (Salt), per conèixer qui seria el nostre Rossinyolet/a. Tot i que no ho semblava, he de confessar que estava molt nerviosa però ansiosa a la vegada per saber qui seria el meu Rossinyolet i poder parlar amb ell/a. I, finalment, el moment va arribar i em vaig trobar davant d'en Wassim. 


Mentors i Rossinyolets del Projecte Rossinyol 2015 - 2016, a Salt    

En Wassim és un nen marroquí que té 12 anys. Està estudiant 6è de primària i es defineix com un nen una mica tímid però, un cop agafa confiança, és obert i xerraire. Li agraden molt les matemàtiques i les ciències, per això voldria visitar museus, el cosmocaixa, l'aquàrium de Barcelona...
El bàsquet és el seu esport preferit i li agrada molt participar en totes les activitats que es fan a l'escola.

I, si us sembla bé, també faré una petita presentació per part meva. Sóc l'Anna i sóc de Vic tot i que estic estudiant 3er d'Infermeria a la Universitat de Girona. Porto tres anys vivint a la ciutat però encara em queden molts racons per conèixer, així que espero que amb l'ajuda del meu Rossinyolet els pogui veure. M'agrada fer esport, les ciències de la salut, divertir-me i aprendre dels demés. Sóc una mica tímida al principi però un cop agafo confiança sóc una altra persona, per això ser que aquest projecte i, en concret, en Wassim m'ensenyaran i m'aportaran moltes coses noves i bones!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada