dimarts, 12 d’abril del 2016

Anem a Figueres!!

Bona tarda Rossinyols! Ser que he estat una mica perduda aquests últims 15 dies, però aquí estic de nou; apunt d'explicar-vos què vaig fer aquest cap de setmana amb en Wassim.

Com ja heu pogut veure al títol, vam anar a FIGUERES! En Wassim no havia estat mai a la capital de l'Alt Empordà així que el dissabte al matí vam marxar amb tren cap allà. A l'arribar vam passar per la plaça del Gra, on feien el mercat de dissabte i, seguint tota la Rambla ens vam dirigir al Museu del Joguet de Catalunya, on vam poder veure l'evolució d'aquests a més de poder jugar a varis jocs de taula.

Un cop vam acabar la visita teniem molta molta gana, així que vam anar a un petit parc que hi ha a la Pl Dr Ernest Vila per dinar i, després, vam aprofitar per fer una caminadeta per la ciutat. Varem anar a veure la façana de la Fundació Gala Salvador Dalí, el Teatre-Museu Dalí i la Pl de l'Ajuntament. Finalment, ens vam quedar a la Rambla on varem fer un gelat abans de tornar a agafar el tren camí cap a Girona.

Un dia molt intens però bonic i divertit a la vegada!
Fins la pròxima Rossinyols :)