diumenge, 20 de març del 2016

SORPRESA!


Bona nit Rossinyols!

Aquest divendres vaig sorprendre a en Wassim a la seva escola. Si si, ho heu entès bé. En Wassim no tenia n'idea de que a la una del migdia jo estaria davant la seva escola per anar a fer un bon dinar :)

Un cop em va veure es va endur una bona sorpresa (de les agradables eh!) jajaja... vam anar a dinar a un restaurant que hi ha a la Plaça Catalunya de Salt, es diu Cafè Glacé i és típic marroquí. Em va fer molta il·lusió anar allà ja que volia provar plats típics de la cultura / origens d'en Wassim, i així ho vaig fer. Vam demanar un bon plat de cous cous amb verdures i cigrons saltejats. Estava deliciós i vam quedar ben tips!!




Com a postres el noi del restaurant em va preparar el típic te de menta que es preparen per beure en els àpats o, tal i com fa en Wassim, abans d'anar a dormir i cal que us digui que estava DE-LI-CIÓS!

Bé Rossinyols, fins aquí l'entrada d'aquesta setmana.
Fins la pròxima!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada